Tattoo.........

Nieuw-Zeeland, Waihi

Eerst gewerkt tot 4 uur! Redelijk drukke dag, was snel voorbij en daarna een mijn 2e tatoeage laten zetten.
De tatoeage studio hier is vrij beroemd!

Het is een hart met een Double twist en Koru, Maori tekens.
Betekend voor mij , het in liefde samenleven van mijn spirituele lichaam en mijn fysieke lichaam en de Koru is spiral of life ! Groeien, ontwikkelen, nieuwe ervaringen, leren!

Het idee kwam opeens op en samen met Inanna [de andere wwoofer] heb ik hem getekend!!! Ben er heel erg blij mee !
[foto volgt later]

Mooi hoor!

Diana 2013-05-11 21:56:45

Hoi Irene, Mooi initiatief, die tatoo! Ik heb ook getwijfeld over een tatoo toen ik in Australië was, om het positieve gevoel vast te leggen wat ik op dat moment had, maar mijn angst voor naalden bleef toch de boventoon voeren, haha! De tijd vliegt voorbij. Ik heb het naar mijn zin op mijn werk, maar de ontwikkelingen volgen elkaar snel op en dat vraagt wat extra inspanning. Ik ben begonnen aan de laatste module van mijn studie organisatiepsychologie, dus zit ook weer veel in de studieboeken. De stapel filosofie-magazines wordt steeds groter, maar heb ik straks in de vakantie genoeg te lezen! Ik ga nog even wat oudere berichtjes van je teruglezen. Veel plezier daar!