Ti tree cafe !!!

Nieuw-Zeeland, Waihi

Eerste dag werken.
Ti tree cafe is een klein cafe in de winkelstraat van Waihi. Voornamelijk koffie, thee en lunch. Het cafe is van dinsdag t/m zondag geopend van 9 tot 4. Ze proberen zoveel mogelijk biologische producten te gerbuiken.
De wwoofers werken meestal van 11 tot 4, 5 uur per dag en als je langer werkt wordt je betaald. Tom gaat volgende week op vakantie en ik help Andrea, de chef !!! [Tom is anders de chef en Andrea zijn hulp] Dus ik zal aardig wat meer uurtjes maken. En het is wel fijn om even wat geld te verdienen. Nu dus geen relaxed wwoof adres maar flink aanpakken. In mijn idee niet heel erg wwoofen, maar ook weer een ervaring en een goede manier om mensen te ontmoeten. [Elk wwoof adres is weer anders en geeft je weer andere dingen]. Ik kan het erg goed vinden met Tom en Andrea en de 2 andere meiden die in het Cafe werken.

's Avonds naar een charity avond in een kindercrèche geweest. Daar gegeten. Er werd geld opgehaald voor kinderen met een nierziekte. Andrea kwam daarna ook mee naar huis en gezellig zitten kletsen. Vandaag is er ook een nieuwe wwoofer aangekomen, een franse, Sofie !

Klinkt lekker levendig en leuk dat je daar wat leuke mensen om je heen hebt!