Rangitoto Island

Nieuw-Zeeland, wellingtonstreet, auckland

Beetje uitgeslapen en daarna vertrokken, naar de Ferry!
Vandaag naar 'Rangitoto Island' half uurtje met de ferry vanaf auckland.

Rangitoto is een vulkaan eiland, er zijn een aantal baches [=vakantiehuisje]. Verder is het onbewoond en kun je er een mooie wandeling maken. Een paar verschillende routes genomen op weg naar de top. Mooie omgeving, prachtig uitzicht! Helaas kwam er een flinke regenbui aan en een beetje onweer. Regenjas aan en verder lopen. Kon alleen vanaf de top niks zien, alles was een witte waas. Het was in ieder geval een mooie wandeling !!!

Denk dat het ruim op tijd is, ik heb je achterband van je fiets geplakt.

Bernard 2013-04-20 12:34:19

Hoi Irene, We lezen elke keer je pins wel, maar hebben tot nu toe nog niet gereageerd. Dus nu bij deze. Je hebt al het nodige gezien en meegemaakt.Het is voor ons vaak herkenbaar. Leuk dat je ook wat foto's erbij hebt gezet. Het blijft een mooi land. We wensen je nog veel plezier en veel geluk.

Annet van Rutten 2013-04-20 21:57:55

Vervelen doe je je niet ziet er goed uit.ben benieuwd wat je nu gaat doen.Zie uit naar je foto,s en verhalen.

Marianne 2013-04-21 19:27:38

Pap, Mis mijn fiets wel een beetje , al 2 maanden niet gefietst! Maar voorlopig heb ik hem niet nodig. Maar fijn dat hij gemaakt is, bedankt! Annet, Dank je, het is zeker een prachtig land. Marianne, vervelen doe ik me zeker niet.