Herb workshop

Nieuw-Zeeland, okiwi, great barrier island

Caity geeft ook les en workshops. Vandaag een kruiden workshop. Waar wij aan mee mochten doen. Heel interessant en leerzaam. Van alles over verschillende kruiden geleerd, waar ze toe behoren, hoe te planten en te oogsten. Hebben stekjes gemaakt. Gezaaid. Herb salade en risotto met de lunch. Hele leuke dag !
's Ochtends de composthoop omgekeerd en om nieuw opgebouwd [voor de workshop begon]

Was wel heel nieuwsgierig geworden waar op de kaart(Google earth) je nu precies zit. Als ik het riviertje volg vanaf zee naar Okiwi zie ik, maar dat kan best een tijd geleden zijn geweest, aan de kant van de rivier mooie vierkanten velden. Is het daar? Wij hebben weer een prachtige week achter de rug maar KOUD. Ook de Pasen verwacht men temperaturen rond of iets boven de NUL graden. Enjoy Easter

Bernard 2013-03-28 08:19:28

Het ligt aan de rivier , dus het zou kunnen, de velden zijn omringt met bamboe en volgens mij wel redelijk vierkant........