Glen Fern! Bird sanctuary.....

Nieuw-Zeeland, okiwi, great barrier island

Eerst gewerkt, kleine plantjes over gepoot, brocelli en kool. Druivenstruik gekapt en wortels uitgegraven. Courgetten geoogst [dagelijks controleren].

's Middags waren we vrij, omdat we zondag heel de ochtend hebben gewerkt, en dat eigenlijk onze vrije dag is.
We zijn naar de vogelopvang gegaan, Glen Fern! Ze hebben er een groot terrein met een wandeling die je een berg op leid, met een super uitzicht en een stuk bos waar je doorheen kunt lopen.
Gerald heeft ons weg gebracht met de auto, het is vlakbij Port Fitzroy, zon 5 km. hier vandaan. Daar lekker rondgewandeld en terug gelift, we hadden binnen een paar minuten een lift. Is op dit eiland heel gewoon en erg makkelijk om te liften.
's Avonds een soort feestmaal, omdat het Sofie's [de chefkok] laatste avond was. Lamroast, kumara en pompoen uit de oven en als toetje Lemon tart!!! Heeeeel erg lekker..................
[we worden hier, op een gezonde manier, vetgemest]

Heerlijk om je verhalen te lezen. Maar wat lees ik nu. Ga je nu toch een keer dik worden. Of loop je het er gelijk weer vanaf met die wandelingetjes van je? X

Carolien 2013-03-20 12:40:41

genoeg wandelingen, hardlopen en werken om het er af te branden!!!