Great Barrier Island, Landing in Paradise !!!

Nieuw-Zeeland, Great barrier Island

Deze dag vaar ik met de Ferry naar Great Barrier Island
Voor mijn eerste wwoof werk!

Mooie rustige tocht. Onderweg gezellig praatje met verschillende eiland bewoners. Ze zijn allemaal erg nieuwsgierig en vriendelijk!
Er kwam een groep "common dolfins" mee zwemmen met de boot, ze bleven een hele tijd mee zwemmen, erg gaaf!!!

De hele tocht was ongeveer 5 uurtjes, korter dan ik had verwacht. Maar het was zon mooie rustige dag, absoluut niet zeeziek [gelukkig :)].

En hier aankomen was super, zo mooi, je vaart binnen tussen wat kleine eilandjes, doet een beetje denken aan Fjorden. Heel erg groen.
Gerald heeft mij opgehaald. Gerald en Caity zijn onwijs vriendelijke mensen, ik voel me heel erg welkom en thuis. Ik heb een eigen caravan waar ik in slaap. Er zijn nog 3 wwoofers, de ene heeft een kamer in het huis en de andere heeft ook een eigen caravan. Eerst gelunchd en een rondleiding gekregen en toen naar het strand gereden. Met de hele ploeg en de twee honden, Pip en Spikkels !
Strand helemaal voor ons alleen. Ook even gezwommen, beetje ruige zee, veel golven, dus niet heel erg lang in het water geweest, maar even heerlijk afkoelen. 's avonds lekker gegeten [beste maaltijd in tijden!] en niet super laat naar bed. Het is hier goed donker 's avonds en was erg moe. Niet meer gewend om zo vroeg op te staan.

Wauw, Irene!! Ik heb net even wat foto's op internet beken van Great Barrier Island. Ik kreeg er kippenvel van: zó ontzettend mooi! Enjoy! X

Hinke 2013-02-19 19:55:58

Ik sluit me volledig bij Hinke aan. Wat is het daar mooi zeg! Hoop dat je niet aan te misselijk wordt op weg met de boot. Knuffel !

Sandra 2013-03-04 22:17:25

Hallo, dank zij mijn schoondochter, heb ik jou reisverslag gevonden! Fantastisch allemaal.. mijn schoondochter herkend het 1 en ander want, die zijn 8/9 jaar geleden ook in het zuiden en noorden van Nieuw Zeeland geweest. Gisteren is de pedicure bij ons aan huis geweest, goed bevallen, maar het is geen Irene, ik citeer mijn schoonmoeder. Heel veel plezier en ik blijf je volgen. Groeten Wil Gelton.

Wil Gelton 2013-03-10 19:33:57

Wil Gelton: leuk om te horen dat u mijn blog leest. Gelukkig is de pedicure goed bevallen!

Irene1982 2013-03-14 05:44:54

Het is hier echt prachtig ! Een klein paradijsje! Rustig, mooi, lekker weer........................................ Ongeveer 700 inwoners, heel weinig.