Was dag !

Nieuw-Zeeland, Auckland

Vandaag even een rustig dagje. Ik moet hoog nodig wassen, nog niet gedaan de afgelopen weken. Wel mijn sokken en ondergoed met een handwasje [ eveline, heel handig die tube handwasmiddel!]. En wat andere dingetjes regelen.

Weer een warme strak blauwe lucht vandaag. Inmiddels al een aardig kleurtje gekregen. Beetje uitkijken om niet te verbranden. Ben in middels ook aan het vervellen van mijn eerste dag hier in Auckland, toen ik me dus vergeten was in te smeren en verbrand was!

Toch ook naar The Art Gallery van Auckland geweest, mooie collectie!

Fijn te horen dat je een aardig kleurtje hebt, zeker vandaag. Hier in Nederland is het verlopig grijs met lichte sneeuw en een temperatuur rond de NUL graden. Afeglopen week hebben we dagen van 15 graden gehad.

Bernard 2013-03-11 16:26:00

Ik ben er ook eindelijk achtergekomen hoe het hier werkt op Pindat. Wat geweldig om je verslagen te lezen en ook erg leuk om te lezen dat je een aantal dezelfe dingen als mij hebt gedaan! Ben ook heel benieuwd hoe de Wwoofing op Great Barrier Island is! X