Zeil tocht !!!

Nieuw-Zeeland, Paihia

Vandaag een heerlijke dag op het water. Zonnetje, goede temperatuur en een lekker windje. Een zeiltocht gemaakt door de Bay of Islands. Geankerd voor een eiland. Op het eiland gewandeld, gesnorkeld en geluncht. Daarna weer terug gezeild naar Paihia. Ook nog even aan het stuur gestaan [was een beetje aan het zig zaggen, zoals altijd]. Helaas geen dolfijnen gezien maar wel een hamer haai!

Ben je een beetje je vader aan het plagen, die kijkt uit naar het begin van het zeilseizoen. Geniet maar volop.

Bernard 2013-03-07 07:27:42

Ziet er erg goed uit daar!! Kom wel even, dan kan je mijn voeten doen!!! Heeel veel plezier en ik volg je. Groetjes Liz van Yperen

Liz van Yperen 2013-03-08 22:35:51

Wauw, wat leuk om al je updates te lezen. En dan de foto's...! Mijn hart gaat er gewoon sneller van slaan. Wat een heerlijk, mooi land toch he. Heerlijk voor je dat je het naar je zin hebt. Dit is nog maar het begin :) Is het uiteindelijk gelukt met dat emailadres? groetjes!

Lize 2013-03-09 11:55:44

Nog geen reactie op mijn email gekregen, dus misschien toch niet goed gegaan! Ja, het is zo super, heb het erg naar mijn zin, aan het genieten van alle mooie dingen en het heerlijke weer, en doen heel graag je voeten als je langs komt! :)