Wennen in Auckland !

Nieuw-Zeeland, Auckland

Mijn tweede dag in Auckland. Vandaag wat dingetjes gaan regelen, bankrekening en dat soort saaie dingen, maar moet ook even gebeuren.

Gister met de Ferry naar Devenport geweest

Dit met de ferry gaan is dat een kwestie van alvast invaren voor de grote trip over water. Hoe is het weer daar, toch niet weer regen? Ben nu in Copenhagen midden in de stad en ga zo naar mijn werk wel 5 minuten lopen.

Bernard 2013-03-04 07:58:50

Eindelijk weet ik hoe ik verder moet komen dan je home page :-) Papa heeft het me zaterdag uitgelegd. Zo te lezen gaat het goed. Leuke dingen gedaan. Hier wordt al volop uitgekeken naar de volgende keer skypen. Michiel en Maarten hebben allerlei vragen, die ze tegen die tijd vast allang weer vergeten zijn ;-) Geniet er vooral heel erg van! Knuffel .

Sandra 2013-03-04 22:07:49

Pap: Regende de eerste ochtend, maar toen ik de deur uitging was het droog. Nu heerlijk weer 23 graden, af en toe wat wolken en wat druppels, maar wisselt heel erg door de dag heen. Ferry schijnt nogal heftig te kunnen zijn, ben benieuwd. Ben blij met de vlucht terug, voor het geval ik erg zeeziek wordt. Veel plezier in Copenhagen. Sandra: :)