Aankomst Sydney

Australië, Sydney

Landen in Sydney!

Goede vlucht gehad, film gekeken, geslapen [weer 2 plekken voor mij alleen] Mooi uitzicht over Sydney tijdens het landen.
Met de trein naar mijn hostel, YHA City Central, vlak naast het Centraal Station, heel makkelijk. Ingecheckt, gedoucht en op pad gegaan. Voelt een beetje als thuiskomen, 3e keer alweer in Sydney, heerlijke stad. Rond gelopen door de parken, in de botanische tuin gezeten en bij een japans restaurant gegeten.

Helemaal Happy !!! :)

En waren de flying foxes nog zo aanwezig in de botanische tuin?

Bernard 2013-02-28 18:18:22

Nee, kon ze niet meer vinden en ook de papagaaien niet meer. Volgens mij zijn ze er niet meer. Of het was te warm overdag, maar de vorige keer waren ze er altijd als ik er rond liep.

Irene1982 2013-03-01 02:59:46

Even gegoogled en inderdaad de flying-foxes are relocated. Acht maanden geleden is daar een begin mee gemaakt en ze worden niet meer gezien in de botanische tuin. Wel jammer maar goed voor de tuin want het zijn slopers.