Bangkok

Thailand, Bangkok

Paar daagjes Bangkok

Hoi Irene, De spits is eraf! Ik hoop dat je eerste deel van de vlucht voorspoedig is verlopen. Ik heb twee blaren op mijn hiel van onze wandeltocht woensdag, dus even niet hoeven lopen (in zo'n vliegtuig) klinkt mij wel goed in de oren! Veel plezier in Bangkok! Groetjes José

José 2013-02-22 13:04:39

Las dat je goed bent aangekomen. Michiel zijn verdriet was snel weg toen je de douane passeerde. Hebben nog uitgebreid op het panorama terras gelopen en in een vliegtuig gezeten. Thuis op de computer je vlucht gevolgd met flightradar24 vond Michiel best interessant. Genieten maar.

Bernard 2013-02-23 13:07:37

Jose: Ahhh, maar het was een leuke wandeling! Heb inmiddels ook de blaren op mijn voeten van mijn slippers, even weer wennen! Pap: Helemaal goed aangekomen, hoop wel op een iets rustigere vlucht, was goed misselijk, kon het echt maar net binnenhouden. Hadden ook net eten gekregen toen de turbulentie begon. Dacht al dat zij verdriet snel over zou zijn..... Kwam op schiphol een vriendin van de Salsa tegen, gezellig mee zitten kletsen, maakte het voor mij ook gelijk lekker luchtig!