Dag 1

Mexico, Cancún

Het is zo ver! Het moment waar ik zo lang naar heb uitgekeken! Ik ben in Mexico!!!

Op donderdagavond om 22u kwam ik eindelijk aan in Cancun, Mexico! De reis leek wel eeuwig te duren… Van Düsseldorf naar Londen, van Londen naar Dallas en van Dallas naar Cancun. Zo zie je wel een stukje van de wereld op korte tijd! ;)

Nadat ik mijn koffer had gevonden repte ik me naar de uitgang. En waaw, wat is het hier warm! Ik moest eventjes wachten op de taxi, en dan richting hotel! Na zo’n lange vlucht ben ik direct in mijn bed gekropen, ik heb geslapen als een roos!

Ik werd vanochtend -tegen mijn gewoontes in- al om 7u wakker. Vandaag ben ik niet ver buiten mijn hotel geweest. Ik moet me echt nog aanpassen aan het warme klimaat! En het was dan nog wel een ‘bewolkte dag’ vandaag, daar mogen we in België van dromen! Ik heb dan ook heel wat uurtjes in en langs het zwembad doorgebracht. Rond 14u had ik een goed excuus om binnen te zitten: het EK! Het duurde even vooraleer ik gevonden had hoe ik de match kon bekijken. Eens ik dit gevonden was het beeld niet altijd even scherp. Ik heb alle goals die Wales gemaakt heeft gemist omdat mijn beeld vast hing, oeps… Toch jammer dat we er uit liggen!

Vanavond ben ik voor het eerst alleen op restaurant gegaan, toch wel vreemd! Maar het eten was heerlijk: Fajitas! De ober had me verteld hoe de verschillende sauzen smaakte, maar ik had natuurlijk niet zo goed opgelet. Op een gegeven moment stond mijn mond dan ook echt in brand! Ik snap niet hoe de mensen hier zo goed tegen die pikante voeding kunnen! Benieuwd of ik dat over een kleine maand ook gewend ben :)

En nu, slapen… Op naar dag 2!

Mijn klein" bolleke" ... Nu zo groots! Knap van je, jij stippelt je levenspad wel zelf uit hé... Heb het volste vertrouwen in je schat! 🙏❤️💋 Dikke knuf, mamske😉