pindat

vertrek naar Sapa

Vietnam, Hanoi

Voila backpack staat klaar in het hotel voor trekking in Sapa, nu nog eventjes in Hanoi rondslenteren en om 20 u komt men mij halen om nr treinstation te gaan richting Sapa.
Ben eindelijk geinstalleerd in mijn couchetje,,, voor vier personen, maar tot nu toe nog alleen,... Rarara ben benieuwd wie mijn reizigers zullen zijn!!! Kzal het jullie straks weten te vertellen!
Ja sante, drie jonge gasten, van het mannelijke geslacht, een australier, een brit en een schot.,,,dat beloofd...
Goedemorgen maar enkele uurtjes geslapen, maar we komen er wel doorheen, mooie reisverhalen gehoord gisteren,
het waren heel aangename jongens!!!

aankomst s'morgens vroeg in Sapa. (4juli)
Om 8u30 kick off for trekking adventure in de Hoa Valley , eerst bezoek marktje om fruit voor onderweg
Te kopen, daarna te voet verder naar Ta Van onder begeleiding van een local Hmong (bergstammen), 15 km door rijstvelden, dorpjes, ..onderweg lunchen bij de lokale bergstammen en savonds eten en overnachten in een homestay, bij de lokale bevolking.