ARGENTINA, HERE I COOOOOOOOOOOOOOME !

België, Antwerpen

Het was eerst nog niet zeker of ik van thuis wel zou mogen gaan (wegens een groot familiefeest net die periode), maar eindelijk heb ik de zegen van iedereen gekregen ;-) Geen probleem meer dus, laat Argentinië maar komen !

Het is nu 30 december, eigenlijk zou ik dus nu moeten blokken voor de examens, maar ik ben gewoon superexcited dat ik naar Argentinië kan gaan deze zomer ! Jammer dat ze zomer nog zo ver weg is :(

Lissa en ik gaan tijdens de examens nog naar het reiskantoor van Joker in Antwerpen om alle puntjes op de i te zetten, en dan gaan we echt boeken. We hopen dat we op tijd zijn !

Ik heb ook al veel superfijne reacties gekregen op mijn plannen. Mensen die er al geweest zijn en zeggen dat dat echt het mooiste land ter wereld is, tot mensen die jaloers zijn op ons. Danku Lissa, om dit samen te doen !

Verder heb ik ook al een zelfstudieboek Spaans gekocht, want buiten 'dos servesas por favor' spreek ik echt geen woord Spaans. Hopelijk ga ik er in slagen om toch een paar dingen te zeggen en te verstaan tegen 4 juli...

Ik zal nu maar wat verder gaan leren, want als ik veel herexamens heb is het ook wel een beetje verpest ;-)