Van Spanje naar Portugal en terug

Spanje, Isla Christina

Zondag morgen, Pasen, mooi weer, geen bericht ontvangen uit Portugal of ze onze sleutels hebben gevonden. Zou mijn Portugees dan toch niet zo goed zijn?
We vertrekken toch, het is maar een ‘kleine’ 130 km terug. We rijden vlot, geen protestacties aan de grens (ze staken hier ook voor de te hoge brandstofprijzen, een beetje zoals de gele hesjes) en komen tegen de middag aan. We zijn nog niet goed de camperplaats opgereden of de uitbater komt al aangelopen met de sleutels en de waterdop. Mijn Portugees was dus toch goed!
In de namiddag genoten van de zon, de rust en die fantastische geur van alle kruiden uit de natuur.
Paasmaandag terug naar Spanje, over de rivier, we beslissen niet direct naar Sevilla te rijden maar even de Spaanse kust op te zoeken en waar kan je dat beter doen dan in Isla Christina (net over de grens).
Klein vissersdorpje met terug veel wind. We stonden op een leuke camperplaats, hebben gefietst, zijn gamba’s a la plancha gaan eten, maar hebben maar 1 foto op het strand genomen.
Totaal vergeten dat jullie ook willen meekijken :-))
Morgen rijden we naar Sevilla en nemen terug foto’s.

't was een privé dagje 😉