Vlucht terug 😭😭

Nederland, Amsterdam

Na een overheerlijke bbq in het park met heerlijk vlees en salades terug gegaan naar het huis van Idan. Hier hebben we nog even koffie gedronken en lekker gedoucht. Koffers ingepakt en even na 17.00 uur vertrokken richting vliegveld. Afscheid genomen van Idan en Jaquelien. We gaan ze echt missen 😭😭. Na drie controles die zonder problemen zijn verlopen even bij de taxfree winkels een kopje koffie genomen. Daar lazen we dat we 30 minuten vetraging hadden. Uiteindelijk ingecheckt en een goede vlucht naar Amsterdam.gehad. Jeetje wat is het hier koud brrrrrr scheelt.meer dan de.helft 😲😲Daar aangekomen direct de taxi gebeld en deze heeft ons weer keurig (nou ja keurig.....Verstappen was er niets bij) naar de auto gebracht. Als alles.mee zit zijn we rond kwart voor 5 thuis.

Dit was mijn laatste verhaal van deze vakantie. Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn reisblog. Ik vondt het leuk om te doen. Misschien tot een volgende reis πŸ‘πŸ–πŸ–πŸ–

Vond dit geweldig leuk om steeds jullie verhalen en ervaringen te lezen. .Wel thuis. Xxxxx

Janny 2016-06-19 08:49:52

Goed gedaan Helga. Wel thuis. Fijn dat je het zo leuk gehad hebt.