Langzaam afscheid nemen

Indonesië, Nusa Tenggara Barat

Maar vooral langzaam.
Gisterenavond genoten van fijne gesprekken met Lisa (leuke Canadese meid) en Riska. De laatste zong nog een paar nummers voor me (ontroerend & kippenvel). Lisa en Riska zie ik vanavond nog, want dat wilden ze.

Vandaag eerst naar een grote lokale markt geweest en een sarong gekocht. Lekker voor thuis in de zomermaanden.
Op z'n Lomboks en veel tijd genomen om af te dingen. Uiteindelijk een lokale prijs bereikt. Ik was weer de enige blanke, zoals bijna altijd.

Daarna en een kopje Lombok koffie weer rondgereden en toevallig uigenodigd door drie leraren ( vandaag vrije dag). Ook met hun koffie en water gedronken, krettek sigaretje gerookt en gepraat.

Vervolgens aan de weg gegeten en nog wat foto's geschoten. Uiteindelijk rond 1 uur weer terug in de homestay, gedouched en weer op de scooter gestapt. Nu om afscheid te nemen van diverse families en vrienden. Veel dankbaarheid en ontroering, maar ook hapjes, thee, water en beloofd in contact te blijven en over niet al te lange tijd weer terug te komen.

Terug in de homestay weer gedouched, schone kleren aangetrokken en nu zit ik op een terrasje een biertje te drinken.
Daarna nog even Jim bellen, sate eten en terug naar het restaurant-café om de beide meiden te ontmoeten en ook daar afscheid nemen.

Voortdurend genieten van het moment !!

Morgen weer nu met andere activiteiten en verder genieteren.