Lima

Peru, Miraflores

Vandaag begonnen de groepsactiviteiten pas om 10 uur. Helaas werd ik 10 uur Nederlandse tijd wakker, wat hier dus 3 uur 's nachts is. Dus maar ff een serietje gekeken en toen nog weer wat geslapen. Rond 6 uur had ik het wel gehad en ben ik eruit gegaan, rustig gedoucht en aangekleed en om 7 uur gaan ontbijten. Ik dacht dat meer mensen dat probleem wel zouden hebben, maar ik zat er helemaal alleen dus half 8 was ik eigenlijk wel klaar en moest nog tot 10 uur gaan zitten wachten.

Om 10 uur hebben we een briefing gehad en daarna zijn we het bloemendistrict in gegaan. Dat was een flink eind lopen. Toen we daar aankwamen hebben we een kaartje gekocht voor een citytour en toen zijn we gaan lunchen.

Met de citytour zijn we naar het centrum gereden in een open dubbeldekker, maar de gids daarvan was bijna niet te verstaan. Er was een of andere leraren demonstratie, dusver binnencentrum was afgezet en alleen toeristen mochten erdoor. Dat was wel erg vreemd want overal stonden gewapende agenten.

We zijn bij een hele mooie kerk geweest waar we ook in de catacombe en achter de schermen mochten kijken. Helaas mocht je binnen geen foto's maken. Ze hadden een hele mooie indrukwekkende bibliotheek.

Na de tour zijn we richting het strand gelopen en bij een shopping mal in een restaurant gaan eten. Toen we terugkwamen was het al half 10 en morgen vertrekken we om 5.45. Dus ik ga nu lekker slapen.