Begin van de reis

Peru, Miraflores

Ik zit nu op bed in mijn hotelkamer. Hier blijf ik 2 nachtjes en dan gaan we weer verder.

Op het vliegveld van Lima stonden een heleboel mensen met bordjes bij de uitgang te wachten. En het is best grappig om een keer zelf de bordjes te moeten lezen op zoek naar je eigen naam. Ik zou de groep in het hotel treffen omdat zij een half uur eerder zouden landen, maar ik was zo snel dat ik zelfs eerder in het hotel was. Dit kwam ook vooral omdat mijn chauffeur een paar straten van tevoren hun bus zag rijden en die nog net kon inhalen.

Het weer hier is oké. Niet echt zomervakantie weer, maar meer van een fijne lentedag. Dus ik vind het prima. Toen ik aan kwam was het al donker, dus ik hoop dat je overdag nog net zonder jas kunt rondlopen.

Het is hier nu 21 uur, maar bij jullie 4uur in de ochtend. Dus ik denk dat ik maar vroeg ga slapen. Morgen van 7 tot 10 ontbijten en om 10 uur een briefing van de gids. Ik heb alleen nog maar even handjes geschud in de lobby van het hotel, voordat de sleutels werden uitgedeeld. Dus morgen hoop ik meer over de groep te weten te komen.

Hoi Ester, goed te horen dat je eerste reisdag prima is gegaan. altijd weer spannend hoe het is in een ander land. We hopen voor je dat je een gezellige groep hebt en wensen je een fijne vakantie