Waterval en Bad met uitzicht

Zuid-Afrika, Hogsback

Wat kun je doen in Hogsback? Hiking, hiking or hiking. Dus vandaag ben ik gaan wandelen rond Hogsback. Vanochtend waren eindelijk mijn schoenen droog, dus kon ik op pad. Met een getekende kaart op pad ben ik naar de watervallen gegaan. Dit zou een 4 uur durende wandeling zijn. Het zag er uiteindelijk best mooi uit. Toen ik begon, zag ik al direct wat apen. Op de kaart stond dat het een lastige route zou zijn. Ik heb Agnes en Jantien echt gemist op deze wandeling. Het was raar om alleen te wandelen zonder iemand anders. Als je verdwaald ben je echt helemaal alleen en heb je een probleem. Maar als je aan het einde de waterval bereikt, dan is dat gaaf.

Ik heb lekker kunnen oefenen met mijn camera om het water "stil te laten staan" op de foto en om zo'n mooie waas te krijgen.

Aan het einde van de dag had ik het bad gereserveerd. Deze staat aan het einde van de afgrond en het was een hele beleving. Het was hier overdag rond de 16 graden, dus prima om te wandelen, maar best koud om in een bad te gaan zitten. Gelukkig was het water wel verwarmt. Het uitzicht was prachtig en het was het echt wel waard.

Wat een beleving en wat een lef om daar alleen op uit te trekken. Dit keer kwam er wel een melding vam nieuwe berichten. Ik hoop dat je nog veel moois ziet. Liefs mam.

Ria 2016-05-03 09:56:24

Gaaf Ester, spannend om alleen op pad te gaan, er liepen vast wel meer mensen. Veel plezier !!! Groetjes Hennie.