Laatste dag bij de oudheden

Sri Lanka, Habarana

Hallo lezers.
Met oudheden heb ik het natuurlijk niet over Bep en Ellen maar over de vele mooie oeroude tempels en restanten van gebouwen Vandaag een binnendoor weg onverhard naar Ritigala helemaal door de jungle onderweg weer veel vogels en mooie landschappen maar geen olifanten die lopen er wel s,avonds en onze gids vertelde dat er vorige week nog een man vertrapt was door een olifant .Leuk binnenkomertje! Toen omhoog via trappen en stenen aangelegde paden van 1500 jaar oud. En dit alles midden in de jungle met bomen met wel 8 a 10 meter aan de bodem.
Onderweg weer een aantal monniken en we zagen dat Bep haar hart weer bonkte.
Helemaal boven zijn wij nog een stuk doorgelopen en hebben Bep op een byzonder mooie steen achtergelaten
Je weet maar nooit....
Vanavond rond het hotel tientallen apen die de mangobomen aan het plunderen waren waar de hotelbaas niet blij van was.
Morgen vertrekken we richting Tricomalee gaan we ook badderen.Groeten en bedankt voor de reacties Leuk!!!

Ik geniet enorm van jullie verhalen. Eigenlijk ben ik gewoon stik jaloers op jullie. Heel veel plezier nog en tot ziens bij jullie films en foto's. Groetjes, Willemien.

Willemien 2016-06-26 15:55:08

Klinkt allemaal heel mooi....maar maak me wel een beetje zorgen om tante Bep!! Wanneer halen jullie haar weer op!?

Gaby 2016-06-26 16:15:04

Wat genieten jullie toch! Ik op afstand ook beetje. Kijk uit naar de film.

Coby 2016-06-26 16:38:23

Het zijn weer mooie plaatjes vooral die boomwortels heel bijzonder en die "rotapen"zitten aan mijn mango's.Ik ben blij met jullie verhalen!!Gr alle 3

Elly 2016-06-26 19:14:59

prachtige fotos maar de oudste van de drie dat ben jij Jan

wil 2016-06-26 19:46:24

Wat zien jullie toch veel mooie foto's.

Henk en Sari 2016-06-27 13:45:37

Met plezier je verslag gelezen en gezien wat ben je toch grappig!(meestal) Mooie foto"s gemaakt dikke kus je zus groeten