Op weg met de familie!

Sri Lanka, Kataragama

Halo lieve lezers.
Als je een datum overslaat gaat de tijd snelVanmorgen vroeg opgestaan 6 uur weg om de familie op te halen. En het vermenigvuldigen gaat heel snel hier want ook beide mama,s en nog een extra neefje zijn op gettrommeld om het avontuur te beleven .Dit betekent dat 3 kinderen en pa in de kofferruimte van de bus moeten zitten en liggen maar zo gaat dat hier
We treffen het dat het poyaday is op deze datum is Budha vanuit India in SL aangekomen Dit betekent dat er vandaag gratis eten wordt uitgedeeld en er lange rijen mensen staan maar wij zijn er niet bij gaan staan .wel kregen onze medereizigers limonade en vreemde bruine brouwseltjes aangeboden in onze bus en dat ging er in als koekedeeg.
Toen op naar de tempels en we waren niet de enigen!

Een gigantische mensenmassa vol beladen met offers van bloemen en fruit,ook de familie maar er is een troost als het gezegend is mag het verder uitgedeeld worden dus de bananen kwamen onze oren uit!
Iedereen wilde die 3 bleekscheten voederen.
Alleen moet je daar op je blote voeten lopen en nu weten we dat we ook thuis over gloeiende kolen kunnen lopen..Daarna naar ons lowbudget hotel en dat was het ook wel
Maar j alles went.

Zo maken jullie toch weer bijzondere dingen mee. Maar jullie zijn toch ook al aardig wat gewent. Maar in jullie hotel was het eten dan zeker wel beter

Henk en Sari 2016-06-20 15:51:58

Leuke reisverslagen van 3 bleekscheten. Jullie moeten die bruine brouwseltjes ook gewoon drinken, misschien wordt je daar bruiner van. Ik wou dat we vandaag ook konden overslaan want het lijkt Sri Lanka wel tijdens de moesson. Hebben jullie daar trouwens ook een sneeuwbar? Nou veel plezier nog en doe Buddha de groeten.

Anneke en Wim 2016-06-20 16:49:49

Ik heb eenmailtje gestuurd met een niet te leuke mededeling en hoop dat het door jullie ontvangen is.Het is op antwoord op het verhaal over hoe je jullie kunnen volgen.Wacht op reactie van jullie anders moet ik het anders doen. Met mij is er niets!Groetjes voor jullie alle 3

Elly 2016-06-20 17:35:47

Zo te zien en te lezen, is het een "rustig" uitstapje geworden. Jan, je had toch reisleider als beroep moeten kiezen. Veel plezier verder en wees een beetje voorzichtig met het innemen van vreemdsoortige drankjes.

Leo 2016-06-20 18:31:24

Zo te lezen begint er zich al weer aardig wat stof voor een nieuwe reisfilm te ontwikkelen Jan.... Ben benieuwd,,,,,,,,,,,, H.gr, M

Maarten 2016-06-20 22:33:31

Ellen wanneer je het bruine goedje had geproefd weet ik zekerdat je had gezegd; Dit Is Zeker Geen Cognac, dus gewoon afblijven en je eigen flesje pakken. zekerheid voor alles vooral geen buikloop oplopen hoor zeer lastig!!!!!!!!!!!!