Zonnig Galicië

Spanje, Triacastela

Vandaag is het heel ander weer . De zon is er weer blauwe luchten en een heerlijk temperatuurtje. We zijn weer goed op dreef. In het begin nog heel wat klimwerk en daarna weer flink afdalen. Dus onze been en bilspieren worden weer lekker getraind ! En wat een uitzicht weer zooo mooi ! Je kunt duidelijk merken dat je in een heel ander gedeelte van Spanje bent. Veel groener en meer vee dan akkerbouw. Je komt door minuscule boerendorpjes. En af en toe wat koeien op de weg. Over mooie paadjes zijn we al snel bij de eindbestemming . Vandaag stond er maar een korte route op het programma. Maar 20 km. Nog voor 13.00 uur arriveren we in triacastela . Dus nog even wachten tot we kunnen inchecken. De albergue gaat namelijk pas om 13.00 uur open.
Ik wil iedereen ook vast even bedanken voor de leuke berichten. Ik lees ze wel maar kan via de app niet antwoorden . En internet is vaak zo slecht dat het via de site ook nogal een gedoe is.

geweldig , net alles zitten lezen..nu weet ik het zeker over 12 jaar als mijn kinderen ook die leeftijd hebben , hoop ik dit ook met hen te lopen..Geweldig!!! Vet trots op jullie..Gr Es