" De hel van het snurken "

Spanje, Ventosa

Oh wat een nacht ! Zoals gewoonlijk op een slaapzaal met meer dan of ongeveer 20 bedden. Maar vannacht waren er drie ontzettende snurkers bij. Deze mannen ( sorry guys ) maakten echt een kabaal van jewelste. Nu ben ik wel wat gewend dus heb best redelijk geslapen maar Clarissa had er behoorlijk last van. Zelfs de oorstoppers hielpen niet.
Om ongeveer half zeven weer van start . De stad uit lopen is nou niet bepaald een mooie wandeling laatste stukje stad is stadspark dat is nog wel leuk . Daar lopen ook hele tamme eekhoorntjes.
Later veel over asvalt door de wijngaarden van Rijocha. De omgeving is wel mooi maar het pad niet fijn en we lopen veel bij wegen en in de buurt van snelwegen. Kortom niet het leukste stuk en nog steeds warm dus bij Ventosa vonden we het genoeg. Daar hebben we een leuke herberg gevonden. En onze Amerikaanse vriendin ( kan ik wel bijna zeggen) Grace is er ook en het Zweedse gezin vader Jan met vrouw en zoon en vriend. Erg gezellig. Pelgrimsmenu gegeten samen met het Zweedse gezin echt super gezellig !
Hopelijk geen gesnurk vannacht slapen op een kamer met 6 andere vrouwen .

Mooi verhaal weer. Ik hoop dat jullie vannacht lekker slapen.

Henk 2017-05-27 22:52:40

'n Goede nachtrust is heel wat waard! Welterusten voor komende nacht , wandel ze...

Nellie Bartels 2017-05-28 10:40:24

.....ich hoffe natürlich,dass dich deine Füsse noch sehr weit tragen.....viel Spass & Erfolg beim Wandern