Almaar omhoog en omlaag......

Spanje, Logroño

Ook vandaag worden weer hoge temperaturen verwacht dus zijn we er weer vroeg bij. Om 4.45 opstaan en om 5.15 op de benenwagen . Het is nog pikkedonker dus de zaklamp komt weer goed van pas. Ook nu is het al best warm. We komen weer door mooie dorpjes en vele graanvelden en wijngaarden en de weg gaat dus regelmatig bergopwaarts om daarna weer af te dalen . We gaan naar Legroño een redelijke stad en dat merk je direct. Het laatste stuk lopen; zo'n 6 km zijn nou niet echt geweldig veel asvalt en industrie helaas. Eenmaal aangekomen direct weer slaapplaats geregeld voor er geen plek meer is. Na die 28 km hebben we het eventjes gehad. Genoeg voor vandaag. Als het zeven uur is willen we eigenlijk wel even lekker eten maar dat wordt niets de betere eettentjes gaan pas om 21.00 uur open te laat voor ons pelgrims dus een glaasje drinken en wat hapjes (pintxos) erbij en dan nog even wat bapao's halen en opeten in de hostel. Ondertussen onweert het lekker dus morgen hopenlijk wat koeler.