In het dorp van de brug aangekomen.

Spanje, Zubiri

In Zubiri moest het vee vroeger drie keer om de middelste pijler van de brug lopen om van hondsdolheid te genezen.
Geen idee of het werkte ik betwijfel het ,maar goed.
Vandaag lekker gelopen een beetje klimmen veel dalen met een heerlijk zonnetje erbij. Helemaal niet verkeerd .
Een plekje gevonden in de herberg dus slapen kunnen we vannacht. Bij iedere herberg moet je de wandelschoenen uit en dat is beslist geen verkeerde regel want ze zijn in het algemeen behoorlijk vies. Hopelijk weer geen snurkers vannacht.

Respect voor jullie voeten. Die paden pfff. Wat een avontuur. Veel plezier!

Wilma Rietveld 2017-05-21 19:06:21

Prestatie hoor en wat leuk om jullie te volgen , mooie foto's !! Fijne route morgen .

Nellie Bartels 2017-05-21 20:19:32

Leuke verhaaltjes. Respect voor jullie. Veel succes en natuurlijk veel plezier.

Marianne Elzinga - van Os 2017-05-21 21:48:34

Hallo ihr zwei Urlauber, ich wünsche euch einen guten Start in den Tag.....viel Spass,bin gespannt auf neue Foto's :)

Pia 2017-05-22 05:18:48

Toppers zijn jullie.

Henk 2017-05-22 17:22:20

Leuk om te horen dat het zo goed gaat.. succes..

Henny droog 2017-05-23 13:10:32

Yeaah ik mag jullie ook volgend..linkje gekregen van Pia..vet jaloers.. nu lekker verder lezen...veel geluk saampjes..Gr ESther