Test(start)punt voor onze reis naar Canada

Nederland, sneek

Vandaag hebben we een begin gemaakt voor ons reisverslag naar Canada. Op 25 April starten we onze reis op Schiphol. Kijk op die datum hoe het ons zal vergaan.
Het reisgezelschap zal bestaan uit Frouk, Riemie en Martijn van Dijk en Willem en Thomas Covers.

Leuk idee hoor

Ellen 2009-04-12 19:14:15

Ahh leuk, nog meer Canada-gangers! Ik ga zelf in de zomervakantie naar Vancouver en van daaruit ongeveer 3 weken rondrijden in West-Canada met een campertje. Benieuwd hoe jullie het zullen hebben!

Guus 2009-04-13 10:04:42

Ik zie dat jullie vertrekken vanuit café Cheers. Leuk! De afscheidsborrel is vrijdag de 24e neem ik aan. Laat maar weten hoe laat, wij zijn van de partij.

Erik 2009-04-14 10:21:16

Lang leve de het worldwideweb...met plezier zal ik jullie trip volgen, maar uiteraard daarna alle 'echte' verhalen, foto's onder het genot van een goed glas wijn! Have fun...Canada is prachtig!

Heleen 2009-04-21 19:36:47

Verrassend bericht! Nog 4 nachtjes slapen en dan ... the great trip! Benieuw naar jullie (reis) verhalen. In een ver verleden was ik in Canada: prachtig land! Geniet ervan.

Jeannet 2009-04-21 19:57:33

Leuk man, en ook verrassend inderdaad. Ook wij zijn benieuwd naar ale verhalen en belevenissen. Gaan jullie volgen vanaf de boot, veel plezier!

Cor 2009-04-22 07:49:24

Na het toetsen van een aantal wachtwoord mogelijkheden als dijko,dyko, dijkco en dijco uiteindelijk binnen. Ben benieuwd naar jullie verhalen en rondreis. En hoop natuurlijk ook dat onze moeder bij haar zuster Afke een fijne tijd heeft, samen mooie wandelingen maken en herinneringen van vroeger ophalen . Een goede reis toegewenst.