In de hot spring

Verenigde Staten, Ririe

Wat heerlijk relaxed zo'n dagje zwembad! We hadden even het gevoel van Klaaswaal, lekker bij de waterrand op een bankje...maar we misten jullie wel jongens! Het was een beetje saai zonder sterke verhalen.... maar we hebben ons er doorheen geslagen. Het zwembad Heise Hot Springs ligt onder aan de berg. Ooit is deze warmwaterbron ontdekt door de indianen die hier heerlijk gebruik van maken. Het water in dit bad is 105 graden fahrenheit, wat neerkomt op iets over de 40 graden Celsius! Het is zo warm dat je er na vijf minuten wel uit gaat met het zweet op je voorhoofd. Gelukkig was het zwembad koeler maar zeker niet verkeerd. De bewaking is hier optimaal, we waren als eerste in het water en direct kwam daar al onze bodyguard gewapend met fluit en reddingsboei. De regels worden hier ook trouw nageleefd.
Vandaag niet zo'n spectaculair verhaal maar voor ons even bijkomen.

Wij vertellen nooit sterke verhalen op het zwembad. Alles is op waarheid gebaseerd. Maar buiten dat wel lekker zo'n dagje aan het zwembad relaxen. Geniet nog lekker

Astrid 2014-08-09 09:27:52

Ha gezin, Heerlijk zo'n dagje. Wat een lekkere bankjes. Het is vandaag zaterdag, we zitten aan de koffie met een lekker koffiebroodje en hebben net je verslag gelezen. Die warmwater poelen heb ik ook gevonden op Google en je hebt in de buurt enkele natuurreservaten. Morgen trekken jullie weer verder, op naar nieuwe vergezichten en gewoontes. Wij kijken uit naar jullie verhalen. Het is in Nederland nog steeds lekker weer, alleen hier en daar een wolk en bui en de temperatuur is heeeeeerlijk. Alles goed hier, groetjes, de dordtenaren.

Mies 2014-08-09 11:24:34

Aan de foto van de reddingsbrigade te zien, neemt ze haar werk wel serieus ja! Veel plezier! Groetjes uit Amersfoort!