Cameron highland

Maleisië, Tanah Rata

Hallo,

Na een busreis van bijna 5 uur zijn wij gisterenavond aangekomen in ons hotel. Daarna gelijk een excursie geboekt aangezien wij hier maar 1 volle dag zullen zijn.

Nadat wij wakker zijn geworden, zijn wij naar de ontbijtzaal gegaan. Er was niet erg veel keus, maar hebben wel goed gegeten. Daarna zijn wij terug gegaan naar onze kamer om de spullen te pakken en om een videoboodschap in te spelen voor Elsa haar verjaardag. Om half 9 stond de chauffeur er al om ons mee te nemen op excursie in totaal waren wij met 8 personen. Onze eerste stop was een uitzichtpunt over de theeplantages, daarna zijn wij doorgereden naar de hoogste berg in cameron highland. Na 200 meter gewandeld te hebben gingen wij een jungle trekking doen. Over bomen heen en in klimmen, door de modder banjeren. Wat een tocht! Maar het was zo leuk om te doen. Ook hebben wij nog een bezoekjes gebracht aan de vlindertuin en aardbeienplantage. Als laatste hebben wij een kijkje mogen nemen in de fabriek waar thee gemaakt wordt. Nadat de excursie afgelopen was, zijn we opzoek gegaan naar een coffeetentje en hebben daar taart gegeten op Elsa natuurlijk.

Terug in het hotel even tot rust gekomen in onze kamer. Een heerlijk bad genomen en de nodige was gedraaid. Nu zitten wij in de lobby om het volgende hotel te boeken. Als dat gedaan is gaan wij opzoek naar een leuk eettentje.

Voor jullie nog een fijne dag!
P.S al weer 2 weken getrouwd, wat gaat dat snel zeg!!

Ja ga heeeeel snel volgende week komen jullie gelukkig al weer terug 😊

Ria 2016-06-10 11:40:07

Zo leuk al deze verslagen!! Moest lachen want als je alleen naar de foto van het hotel kijkt lijkt het of jullie is Duitsland of Oostenrijk zitten 😂 Uiteraard niet meer na de andere foto's. Het ziet er geweldig uit! Geniet ervan saampjes!!! XxX