Dag 12 - laatste dagje @ castle Geurtsen 😒

Verenigde Staten, North Plains

En dan komt er echt een einde aan het geweldige verblijf hier bij Jessica en Rob. Wat hebben wij genoten bij jullie. Zoveel gezelligheid met elkaar. ONVERGETELIJK! Super super bedankt lieve Jessica en Rob!! We gaan jullie missen maar de mooie herinneringen nemen we mee en pakt niemand ons meer af πŸ’ͺ.

Vandaag was paps jarig dus natuurlijk hebben we gezellig even gebeld vanmorgen. Nogmaals onwijs gefeliciteerd paps πŸŽ‰πŸŽ‰. We vonden t jammer dat we er niet 'live' bij konden zijn. Maar ben blij dat we goeie vervangers hadden van Marcel en paps Bertus.β€οΈπŸ’‹.

Na t telefoontje met de jarige job, zijn de sportiefste onder ons een heerlijk rondje gaan hardlopen. Zo leuk.

En ik..... Ik heb me in mijn joggingpak met een bakkie en een magazine neergevlijd op de veranda. Genietend van de rust en de natuur hier. Alles proberen op te slaan op mijn interne harde schijf.

Ik realiseer me dat t echt een onvergetelijke vakantie is. We hebben zoveel gezien, gedaan en beleefd dat ik ook blij ben dat ik alles heb opgeschreven.
Een mooie herinnering voor Jor maar ook voor mij als ik later met de Nike girls in de 'WestWing' van het bejaardenhuis zit πŸ˜‚.

Het is voor ons ook zo leuk om jullie reacties iedere dag te lezen.

Na het hardlopen gaat Jor gezellig mee met Jessica naar de dierenarts. Mr. Ziggi krijgt een Check Up. Ik ga alvast de koffers een beetje pakken en wil onze 'vleugel' gaan schoonmaken, maar dat mag niet van Jessica. 'Je bent op vakantie en ga lekker genieten'. Zo decadent dat we ons eigen vertrek hebben in het huis van Jess en Rob.
Ik besluit om lekker te gaan tuttebellen. In bad, haren wassen en föhnen en gemakje optutten met muziekje erbij. Zo in mijn element πŸ˜„.

Later in de middag gaan we nog heel even shoppen en onszelf laten verwennen (alsof ik dat niet genoeg doe hier 😜). πŸ‘£. Zo blij met mijn nieuwe tenen 😜.

Vanavond hebben wij Jessica en Rob gezellig mee uit eten genomen.

πŸŽ‰πŸΈπŸ‡±πŸ‡· Bonte Avond πŸŽ‰πŸΈπŸ‡±πŸ‡·

Eerst weer lekker tuttebellen met Jess. Toastje, snackje, muziekje en een bubbeltje erbij πŸΈπŸ’„πŸ’…

Tegen de tijd dat Rob uit zijn werk kwam waren we bijna klaar πŸ˜‚. De voorgestelde Thai ging niet door want die sloot al om 9 uur en Truus en Toos waren nog even bezig met hun fotoshoot.

Het werd Standfords. Mmmmmm heerlijk gegeten.

Als kers op de taart namen Rob en Jessica ons mee naar geweldige ijssalon waar je zelf je ijsje kon samenstellen.
Voor Jor en mij werd t. Oreo overload 😝.

Mars, als je ons zondag komt ophalen ..... Ik ben dat propje wat door de schuifdeur komt rollen op Schiphol πŸ˜‚πŸ˜œ.

Thuis aangekomen nemen we nog een lekker kopje thee. Morgen vroeg gezellig met jess en Rob ontbijten voor ze naar hun werk gaan. Daarna koffers verder inpakken en richting Seatte, Het 'toetje' waar we ook weer een paar leuke dingen gaan doen. Hotel is gereserveerd en entree tickets zijn geboekt πŸ‘.

Ik lig hier toch helemaal in een deuk, dat propje hahashashaha. Nog meer Danny zullen we maar zeggen en ach het vult ook nog eens de rimpels op dus wat wil je nog meer. hihihiu.Heleen en ik hebben gisteren voor het eerst onze botox erin laten spuiten dus we zijn helemaal strak getrokken . Marijke Helwegen is er niks bij. Nou luitjes nog even veel plezier en tot snel. En Jordy als je moeder het niet meer red om te lopen dan rol je haar gewoon dat vliegtuig in. xxxx

Brenda 2016-06-10 09:00:05

Nico, alsnog van harte gefeliciteerd. πŸŽŠπŸŽ‚πŸ° Lief, mooi, grappig en gezellig ben je in welke vorm dan ookπŸ˜ƒ Lieve Danny en Jor veel plezier nog de komende dagen.

Monique 2016-06-10 09:35:49

Iedere dag geniet ik van je verhalen en de foto's! Het is inderdaad een geweldige reis om niet te vergeten! Het zit er weer bijna op maar geniet nog maar van het laatste stukje πŸ˜€ Heb je gisteren wel een beetje gemist bij Paps maar leuk dat Marcel met zijn vader er waren! Dikke knuffel x

Rian 2016-06-10 09:53:56

Hey mop, ik zet je in Nederland gelijk op de fietsπŸ˜€. Heerlijk om te horen dat jullie genietenπŸ’–πŸ’–πŸ’–

Marcel 2016-06-10 09:58:49

Heeft Jordy ook van die mooie tenen gekregen? Ik zag hem ook in de behandelstoel zitten! πŸ˜€

Rian 2016-06-10 09:59:14

Wat een huis, wat een omgeving en wat een geweldige vriendin! Het plezier spat van de verhalen af, heerlijk! Nog even genieten daar...enjoy, het is je gegund!!! XXX

Niss 2016-06-10 10:14:07

Nou Marcel dat scoort punten van die fiets ;-) Maar je had er natuurlijk al een paar teveel omdat je bij Pa van Hettema op verjaarsvisite was, goeie zet!

jacqueline 2016-06-10 14:39:10

Geweldig Danny, Ik hoop dat wij volgende maand ook zo'n fantastische tijd zullen hebben.

Lisette 2016-06-10 15:37:12

Geweldig, moet er hard om lachen, vooral Jor op de behandelstoel :-) Geniet nog even van Seattle! X, lies

Liesbeth 2016-06-10 15:48:37

wat een geweldige verhalen. ik vind het niet leuk dat ik ze volgende week niet meer kan lezen hahahah. xxx mar

marga 2016-06-10 16:42:57

Luitjes, Het eene verhaal is nog leuker en spannerer dan het andere verhaal,veel liefs van hier,en alvast een fijne terug vlucht.

Lyda 2016-06-10 17:30:31

Goeie tenen Dan!! πŸ˜‚

Miranda 2016-06-10 21:02:58

Wat een geweldig verslag weer Dan! En wat wonen Jessica en Rob schitterend. Die haard vind ik zo leuk. Ik ga zo je laatste verslag lezen, Ik zal dat gaan missen.......