Dag 7 - Gezellig naar Jessica!!!

Verenigde Staten, North Plains

We hadden een beetje een open agenda vandaag. Of we zouden vroeg naar Jessica gaan en mee naar een graduation party van de dochter van vrienden van Jessica en Rob.
Of we zouden daarna hun kant op rijden.

Omdat we om half 7 alweer klaar wakker waren en t vandaag zo n 40 graden zou worden, leek het ons geen goed plan om in de stad te blijven hangen.

Even gepolst bij Jessica of t haar ook uitkwam. Zij was nl gisteravond laat vanuit New York terug gekomen. Yep, we konden komen. Onderweg wat boodschappen gehaald. En toen richting North Plains, een half uurtje rijden ten westen van Portland (richting de kust).

Van een afstandje herkende ik t huis al van de whatsapp foto s die Jessica destijds had gestuurd.

Bij de gate aanbellen zodat we het terrein op konden. Oeps, de hekken draaiden naar buiten open en had mijn auto iets te dicht voor het hek geparkeerd 🙄. Liep goed af 😀.

Wat een plaatje van een huis. Een geweldig uitzicht vanaf de 'porch'.

Eerst gezellig ff wat gedronken en toen een tour door t huis.
Jess, waar is het dichtsbijzijnde toilet 😂😂 vroeg Jor.

Daarna zijn we met Jessica(in haar cabrio 👍) naar t feestje in Lake Oswego geweest. Leuk om bij locals op visite te gaan. Gezellig in de tuin met lekkere hapjes en drankjes. De temperatuur is hier inmiddels opgelopen naar 37graden 😅.

Daarna zijn we terug gegaan en hebben even heerlijk gechilled (ikke in de hangmat 👍).
De rust en de vogels .... Helemaal zen.

Wat een verrassing!! Mount Hood is morgen voor t laatst open. Quess what..... Wij gaan morgen skiën ⛷. Hoe VET is dat!!!

Rob kwam eind vd middag thuis. Allemaal opfrissen. Lekker hapje gegeten bij BJ's en daarna door naar een feestje van een vriend van Rob die 50 was geworden. Wij zijn er klaar voor 🎉💃

Was hartstikke leuk. Job (de jarige) had allemaal muziek incl video clips uit 'onze' tijd gedownload die op de muur werden geprojecteerd.
Madonna, Prince, Wham, Blondie ..... etc. Brought back some good memories....

Het is laat voor ons. 00.00 uur. Zo laat zijn we hier nog niet naar bed gegaan. Wekkertje om 6 uur want de piste gaat morgen om 8 uur open. Echt zoveel zin in!!! Jess, het is zo genieten met en bij jullie 😘😘

Skiën... Ben jaloers😊! Superleuk!

Niss 2016-06-05 10:13:39

Hey Dan en Jor! Ik lees alle reisverslagen en geniet echt met jullie mee, wat een avontuur, geweldig! Heel veel plezier en ben benieuwd naar het verslag van jullie dagje skiën terwijl het beneden 40 graden is, wat een contrast... Dikke kus!

Aicha 2016-06-05 10:44:09

Owwwwwh bij Rob & Jess - zo GAAF en dan skiën... Ja joh doe gek en blijf die slingers ophangen!!!

jacqueline 2016-06-05 11:02:21

Lekker. skiën gek dat het beneden zo mooi weer is . Jordy zit te glunderen doven het boord eten .Doe de groeten aan Jessica en Rob.dikkekus

Opa Nico 2016-06-05 15:37:08

AAAAHHHH, geniet, en geef Rob en Jess 3 dikke zoenen! X, Lies

Liesbeth 2016-06-05 16:53:57

Hup, weer een mooie dag erbij ;)

Dirk 2016-06-05 17:13:14

danny en jor de reisverslagen worden steeds gaver, en wat kan jor eten hahaha. heel veel plezier met skiën echt onwijs kuss mar