Dag 1 in San Fransisco

Verenigde Staten, San Francisco

Zondag 29 mei:
3.40AM klaar wakker πŸ™„πŸ˜œ

Tijd nuttig gebruikt om te kijken wat we vandaag gaan doen. We besluiten om lekker met de auto rond te gaan tuffen.

We starten onze dag met een heerlijk echt Amerikaans ontbijt bij Lori's. Alsof je terug in de tijd stapt.

Daarna zijn we met de auto wat rond gaan toeren langs de Bay. Even gestopt bij het AT&T park, het stadion van de Giants.

Langs Fisherman's Warf en Pier 39. Omdat we daar morgen ook heengaan voor onze trip naar Alcatraz zijn we er niet gestopt.

Toen door Lombard street gereden. Geweldige ervaring en Cable Train gespot.

Vandaag is de verjaardag van de Golden Gate Bridge (79 jaar) πŸŽ‰. Dat had ik gelezen ergens.
De receptioniste van t hotel kon vertellen dat er op 24th Street een Carnaval was. Dus na onze Lombard Street ervaring zijn we daarheen gereden. We kwamen midden in die optocht terecht. Geweldig! πŸ’ƒ

Daarna zijn we stukje de stad uit gereden om naar Twin Peaks te gaan. Een van de toplocaties met een geweldig uitzicht over de stad. En indeed, het was schitterend.

Vervolgens besloten we om via 'Painted Ladies' (de gekleurde huizen van de serie Full House) naar t hotel te rijden. Heel ff chillen.

Dat heel ff chillen werd iets langer. Jor was er vanmorgen al bang voor. Hij stond op met keelpijn en ging zich gedurende dag steeds minder goed voelen. Ik ben langs Walgreens gelopen voor de nodige keel pastilles en spray. Ibuprofen erbij en daarna even slapen. Gelukkig knapte hij een beetje op.

Begin van de avond zijn we naar China Town geweest en we eindigen de dag nu bij restaurant Applebee's in Fisherman's Warf.

Hierna lekker naar ons hotel en op tuk.

Het was echt een TOP dag en we hebben ontzettend veel gezien en beleefd.

Morgen staat Alcatraz op t programma en is t 'Memorial Day'.

We gaan vast heul goed slapen straks.....

Zo en dat de eerste dag wat zal de rest brengen

Astrid Bekker 2016-05-30 08:48:51

Goedemorgen toppers, Wat heerlijk om mee te genieten van jullie avontuur en wat super dat jullie deze reis samen beleven! Waarschijnlijk overbodig om te zeggen maar geniet van alles en hopelijk is Jor opgeknapt na een goed nachtje slapen. Enjoy en big kiss

Simone 2016-05-30 09:09:27

Kijk, dat zijn acties! Rock on! πŸ˜‰

Dirk 2016-05-30 10:41:53

Drukke dag veel gezien goed uit rusten..dikke kus.

Nico 2016-05-30 11:06:38

Geweldig Danny. Nog wel een foto van de Golden Gate Bridge natuurlijk. Genietse!

Lisette 2016-05-30 12:38:44

dat ziet er weer geweldig uit ,en jullie hebben al veel gezien in een dag. als wij slapen gaan jullie weer op pad naar Alcatraz.... have fun xxx mar

marga 2016-05-30 16:40:06

geweldig wat een dag

lyda 2016-05-30 20:53:30

Leuke en mooie foto's

Bertus 2016-05-30 21:41:57

Heerlijk reisverslag Danny. Ik geniet met jullie mee :-). Hoop dat Jor weer is opgeknapt. Veel plezier vandaag. Zal reuze interessant zijn op Alcatraz. Dikke kus xxx

Heleen 2016-05-30 22:31:19

Wow, het lijkt wel of je al een week weg bent, zoveel al gezien in 1 dag. Leuke foto's ! Lekker weer zeg ! Beterschap voor Jor, hoop dat het meevalt. En ik kijk uit naar jullie volgende Blog. Love & kisses, Cindy & fam