Almost ready

Nederland, Zaandam

En dan is t nog maar 1 nachtje slapen.

Op t inpakken van de koffer na is alles strak onder controle.

ESTAs en tickets geprint. ✅

Stoelen in t vliegtuig gereserveerd ✅. In de loop van vandaag alvast inchecken.

Auto gehuurd. Daar ook alvast online ingecheckt zodat we hopelijk niet te lang hoeven te wachten bij t ophalen ervan. Ben zo benieuwd wat voor auto we krijgen. We hebben een Crysler 200 (of soortgelijk) gehuurd (foto). ✅

Gisteravond hotel voor de zekerheid gebeld om door te geven dat we een 'late check in' willen ivm de aankomsttijden. ✅

Het wordt wel een lange reis maar dat hoort natuurlijk ook gewoon bij dit avontuur 😜.

De weersvooruitzichten zijn TOP!! (foto).

Jordy kan ook niet wachten tot t zover is (foto). Zijn enthousiasme is zoooo leuk.

Almost ready!!!!!

Lieve Danny, Ik wens jou en Jordy de reis van jullie leven. Met heel veel mooie momenten. Ik vind dit zo stoer van jullie! Dikke knuffel van Heleen xxxxxxx

Heleen 2016-05-27 07:47:37

Klinkt allemaal supervet Danny! Jordy en jij gaan een onvergetelijke vakantie beleven, ik zie jullie al helemaal rijden in die coole bak :-) Ontzettend veel plezier en doe voorzichtig! Xxxx

Aicha 2016-05-27 08:31:25

Even een vaderlijke opmerking,kijk goed uit,hou de boel heel en blijf goed opletten. En samen met Jordy een geweldige reis geniet ervan ,en kom veilig terug. Veel liefs Bertus en Lyda.

Bertus 2016-05-27 08:35:13

Geniet heerlijk van het avontuur met je zoon! Geweldige ervaring... Kijk uit naar je verhalen. Liefs Niss

Niss 2016-05-27 08:44:04

hoi danny en Jordy ik wens jullie een goeie vlucht en heel veel plezier met het grote avontuur

astrid bekker 2016-05-27 08:53:11

Ga er lekker van genieten mop!! Ben heel erg benieuwd naar jullie belevenissen. Xxxx

Marcel 2016-05-27 09:20:55

Een hele fijne reis toegewenst en heerlijk genieten. x

Lisette 2016-05-27 11:33:16

Hey lieve Jordy en Danny, Ontzettend veel plezier en geniet van jullie avontuur. Hele goede reis, doe voorzichtig en wij gaan jullie volgen!! Dikke kussssss van ons!

Siegfried en Helma Doodeman 2016-05-27 17:27:37

Lieve Danny en Jordy, Heel veel plezier op jullie mooie reis die jullie gaan maken! Knuffel kusX