Dag 3. Praag (Praha)

Tsjechië, Prague

Weer een dagje verder. Vanmorgen waren we vroeg wakker. Dus eerst maar eens een lekker kopje koffie gezet. Ontbeten en toen gaan rijden. Route hadden we de avond ervoor uitgezet op de pc en in de navigatie geladen. Nou.....de eerste uren vielen heel erg tegen
Overal wegwerkzaamheden en we moesten behoorlijk omrijden. Maar uiteindelijk toch allemaal gelukt. We zijn binnendoor de grens met Tsjechië gegaan. Het leek wel een smokkelroute. Berg tot 1200 meter hebben we gehad. Ook dat ging helemaal goed met het campertje.
We hebben deze dag maar een 200km gereden. Het was niet zo ver naar Praag. Vanmiddag zijn we lekker met de bus en metro praag in gegaan. Erg veel leuke en grote oude gebouwen. We hebben een rondtour gedaan. Mog lekker gegeten en toen weer terug richting camping.
Morgen gaan we weer terug naar Praag.
Morgen wordt het ook beter weer en overmorgen wordt het zelfs 31 graden. Dus weer voor de zwembroek. Foto's invoegen gaat niet altijd goed maar dat komt.
Zo dadelijk weer het bedje in. Het was een lange dag........

🖒🖒🖒

Roos 2016-08-02 22:57:12

hoi clemens, jou dochters zitten nu gezelligbij ons te eten. het is heel gezellig en nu weet ik hoe ik moet antwoorden op je berichtjes. groetjes mama