Stop 1. De 1e overnachting van 2021

Nederland, Reutum

We beginnen met een thuiswedstrijd in het Twentsche Reutum op camperplaats de Eikenhof. Aanvankelijk reden we naar Tubbergen om daar op de gratis camperplek te overnachten, maar op de locatie waar de camperplek volgens de app Campercontact zou moeten zijn vonden we alleen een fonkelnieuwe nieuwbouwwijk. Dus even doorgereden naar Reutum om op deze mooie camperplek te overnachten. Direct al weer even in het zonnetje kunnen zitten. Morgen weer verder.

Fijn dat jullie weer op pad zijn. Veel plezier 👍

Herman 2021-03-03 18:55:57

Heel veel plezier bij jullie nieuwe tocht !

Ron 2021-03-03 22:13:40

Leuk dat jullie weer op pad zijn,wij volgen jullie met plezier, Erik je ziet er goed uit ,paar kilo afgevallen ? Grtjs

Cinne deckers 2021-03-08 20:40:59

@Cine, Leuk dat jullie ons weer volgen! Het klopt dat ik flink ben afgevallen (maar Wilma trouwens ook hoor) en voor de oplettende kijker: Ik heb ook een ooglidcorrect boven en onder gehad. Ik ben dus ineens zomaar 10 jaar jonger geworden haha.

CamperTV 2021-03-08 22:33:01

Hallo Erik & Wilma, hier jullie binch-watch-fans uit België :-). We volgen aandachtig jullie verhalen. Zelf wilden we met de wagen naar Spanje (dat ligt al bijna anderhalf jaar vast) maar met Corona ziet het ernaar uit dat dat niet zal kunnen doorgaan. We zullen in de plaats daarvan heel waarschijnlijk twee of drie weken gaan rondtoeren met de camper in ons eigen Belgenlandje. Intussen proberen wij als beginners zoveel mogelijk op te steken van jullie filmpjes. Hartelijke groeten van Geert & Kathy.