pindat

Weesp-alblasserdam 23 apr 2017 - 23 apr 2017

Nederland, Alblasserdam

De kop is eraf !
We waren blij dat we vanmorgen om 10 uur konden vertrekken.
Alle belangstelling van vrienden en familie was enorm .
Gisteren dacht ik rustig naar het vertrek toe te werken , kreeg ik onverwachts een huis vol visite, met allemaal leuke reis kadootje in de vorm van snoep energie repen,zakflacons drank, zelfs een lunch , en ook wat spirituele zaken , zoals een rozenkrans , een christoffel en een klavertje 4.
Het was een zogenaamde surprise afscheid partij, stiekem Door Maud op poten gezet.
Ik vergeet nog te vermelden dat ik van het roeiteam nog 4 stenen kippen kreeg , die het voordeel hebben dat ze tijdens mijn afwezigheid niet gevoerd hoeven te worden.
Vanmorgen was het dan zover, de start van 2650km naar Santana ( 6 weken).
Ook nu werden we weer door veel geliefden uitgezwaaid.. , een iedereen ook hartelijk dank hier voor.
We zijn dan ook in stijl vertrokken.
Hoogtepunten , de van Briene noodbrug en de kinderdijk , maar wel buiig en koud , maar gelukkig de wind schuin achter
En we leggen nu ons moeie lijf te rusten in een B en B van Mevr de Bruyn.

De kop eraf! Geweldig!!!!! Hoe zuidelijker, hoe warmer hoop ik voor jullie! ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Riet Schep 2017-04-23 22:42:36

ha bikkel leuk je foto's en commentaar! rustig aan met je zakflaconnetjes!

jan draaijer 2017-04-24 01:48:09

Toppers! Heel veel plezier! Ik mis mijn oppas op de Maandag nu al:-). X

Marlies 2017-04-24 09:14:18

Clemens, heel goed en knap om dit avontuur te beginnen. Hopelijk wordt het weer wat vriendelijker. Succes

Gerard Demmers 2017-04-24 14:02:18

Leuk veel succes en geniet er van.

Nol&Trees 2017-04-24 17:22:32

Succes Clemens!!!! Mooi om op deze manier jou pelgrimstocht op de fiets te volgen. Lieve warme groetjes van ons! Henny & Anette