De eerste paar dagen...

Australië, Sydney, Australia

T Het is nu 6 januari, ik ben hier nu inmiddels drie dagen. De vlucht was een ramp: slecht eten, geen slaap en veel turbulentie. Na eindelijk na twee dagen te zijn aangekomen zat het weer ook niet mee. Tot nu toe heeft het alleen nog maar geregend en heb ik geen zonnenstraal gezien (je verwacht en hoopt toch iets anders). Eenmaal aangekomen in het hostel werden de kamers verdeeld. Ik zit met Pien, Maaike en Narda. Ik trok mijn bikini aan en ging met de groep naar het strand voor de nieuwjaarsduik met erwtensoep en 's avonds hadden we een barbecue! Dag 2 was een regeldag. We gingen naar de Commonhealth bank, de Medicare, de Tax en naar de Camper zaak. Renz kwam deze dag ook, omdat we wilde kijken wat het ons zou gaan kosten als we een auto zouden gaan kopen (dit is uiteindelijk niet gebeurd). Dag 3 gingen we naar de Blue Mountains en naar het Wildlife park. Het regende zo hard en het was zo mistig dat we niks in de Blue Mountains konden zien, we zijn hierdoor ook maar 20 minuten daar geweest.. Het Wildlife park was onwijs leuk.. Koala's, Kangaroos en nog veel meer dieren. Super lief en super schattig! We hebben de dag afgesloten met een pizza. Momenteel zijn Renz en ik bezig om een Tour te boeken vanaf Cairns richting Sydney. We zijn een beetje aan de late kant, dus ik hoop dat het doorgaat. Ook ben ik bezig met een baan, ik hoor aankomend weekend of ik Au pair mag worden van een Nederlands gezin, dit zou dan in Melbourne plaatsvinden!