Een dag hard werken..

Dominicaanse Republiek, Loma de la bestia

Ook gisteren hadden we weer een hoop indrukken erbij. Het was onze tweede dag in Loma de la Bestia en tevens de laatste. 's Ochtends zijn we weer naar het schooltje gewandeld en aan de slag gegaan. Op een gegeven moment hebben we zelfs een stoel erbij gezet, zodat we nog meer kinderen konden helpen. Zo hebben we uiteindelijk 67 kinderen van deze school behandeld en zijn we hier klaar. Aan het einde van de dag moest alles weer ingepakt worden, ook een hele onderneming. Dit proberen we zo efficiënt mogelijk te doen, zodat we daar niet al te lang mee bezig zijn. Bij het afscheid nemen, kregen we een paar uitgebreide toespraakjes van het schoolhoofd, een leerkracht en een leerling. Daarna werden we toegezongen. De spullen gingen mee in een soort vrachtwagentje, waar we vandaag mee op pad zijn geweest. Daarover later meer. 's Avonds hebben we gekookt in ons huis (pasta pesto). Een klein groepje ging voor het eten nog naar beneden met Cristina om nog wat boodschapjes te halen en waren iets later terug dan verwacht (22.00 uur). Uiteindelijk lagen we allemaal nog redelijk op tijd in bed om weer vandaag met een frisse start te beginnen.

Hallo allemaal. Erg leuk om jullie te volgen. Prachtige foto's. Goed werk! Veel succes, een gezellige avond en groeten uit Beneden-Leeuwen.