Slotakkoord Beugeltrip London

Verenigd Koninkrijk, Folkestone

Het is al weer tijd voor ons slotakkoord; voor de kaatste keer ontbijt bij de gastgezinnen en dan weer op weg naar huis.
Op het meeting point wordt hartelijk afscheid genomen met warme hugs en hier en daar zelfs een traantje. Mooi dat je je in enkele dagen al thuis kunt voelen)
Een goed teken; we krijgen van de gastgezinnen ook positieve reacties terug> 'they've been really great'
Goed te horen!
Met dank voor de goede zorgen nemen we afscheid en gaan we op weg naar de Kanaaltunnel; ook weer een avontuur op zich ;-)

We hebben een mazzeltje bij de Kanaaltunnel > onze retourtrip was om 14.30 u. gepland maar we gokten erop wellicht een deal te kunnen maken bij de toegangspoort van de tunnel en yesss; gelukt!
10.50 bleek nog een 'gaatje' voor een bus te zijn vrijgevallen.
Het lijkt erop dat we rond 20 u. weer in Heerenveen zijn maar late ouders via zoon/dochter appen nadat we Antwerpen gepasseerd zijn. Files kunnen altijd nog wat roet in het eten gooien maar dat we lekker vroeg weer op de basis zijn is duidelijk :-)
Antwerpen bleek een knelpuntje maar onze slotetappe via Utrecht lijkt vlot te gaan verlopen en aankomst rond 20 u. lijkt haalbaar.

Kort na 20 u. komen we aan, opgewacht door blijde ouders die hun zoon/dochter weer hartelijk verwelkomen. Klaar voor een grote stapel verhalen die ongetwijfeld vanavond thuis worden gedeeld.
Een fijne groep met een onvoorstelbare dosis energie die tot de laatste excursieminuut ook in de bus aanwezig bleef.
Een leuke buitenlandervaring rijker en klaar voor de zomervakantie.

Fijn om te lezen en de foto's te zien. Veilige reis terug!

Aletta 2016-07-08 11:21:26

Goeie reis het was super jullie zo tevolgen een compliment aan de leerkracht (en)

Jinke 2016-07-08 12:42:35

o wat fijn dat jullie een deal hebben kunnen maken, en wat een jonge buschauffeur hebben jullie hihi, top geregeld door jullie Bornego ook met deze link voor de thuisblijvers echt heel fijn.

Annalies Torenvlied 2016-07-08 13:15:21

Wat super jullie zo te kunnen volgen deze week! Alle facetten en bezienswaardigheden in London zijn zo'n beetje aan bod gekomen. En ook met z'n allen in de metro ging goed. Heen met de ferry en terug door de Eurotunnel. Wat een geweldige trip. Met dank aan de organisatie en de begeleiding voor al jullie inzet. Dit zullen de jongeren nooit meer vergeten.

Erika Wijbenga 2016-07-08 19:46:53

mooi zon verslag onze complimenten en wat een super week heerlijk weer en veel dingen gezien en gedaan mooi dat het zo kan en wat zijn we blij dat alle leerlingen weer veilig thuis zijn