Beugel exploring Central London

Verenigd Koninkrijk, London

Toast, Tea, juice & jam achter de kiezen en klaar om de leerlingen om 8 u. bij het meeting point Norman Park Bromley te ontmoeten. Benieuwd naar de eerste ervaringen in het gastgezin.

Zonder uitzondering worden positieve verhalen uitgewisseld over de eerste avond + nacht >> goed geslapen, heerlijk gegeten, leuke gesprekken, fijne mensen. Blije gezichten! En de energie is weer volop aanwezig. Kunnen we gebruiken bij onze lange stadswandeling die zometeen start vanaf The Big Ben. Inmiddels 18 graden en volop zon > idaal excursieweer (kost n paar cente maar dan hep je ook wat ;-)
Overigens toch weer luid en vals gezongen in de bus > mw. Wietsma viert vandaag nl haar 44e verjaardag.

The Big Ben, Westminster Abbey, het huis van Premier David Cameron, the Horse guards van Queen Elizabeth, haar 'voortuin' St James Park en natuurlijk de wisseling van de wacht bij haar stulpje Buckinham Palace > allemaal top fotomomenten.
Inmiddels weer een volgende walk around stop gemaakt op Trafalger Square met fraaie fonteinen en Lord Nelson met de king size Leeuwen aan zijn voeten v
Zometeen een moment voor lunch en vrije tijd bij Covent garden. Een echte London hotspot met shops, terrassen en straatartiesten.

18 u. Is iedereen paraat voor onze eerste metrotrip naar Victoria station. Best spannend met zijn 55-en vele trappen afdalen naar het juiste perron, voorbij suizende treinen, warme metrotunnels, snel op het signaal van docenten via de openstaande deuren naar binnen sprinten, na 3 haltes weer overstappen en nogmaals in sprinttempo in/uitstappen > superspannend maar iedereen luistert goed naar de aanwijzingen dus het lukt ons samen prima. Weer een ervaring rijker!

We stappen recht voor het Apollo Theatre uit dus vlotter kunnen we niet op de bestemming aankomen.
Een super theaterspektakel met top live zangers/acteurs en muzikanten + een prachtig decor. Best een lastig verhaal om alle details te volgen maar iedereen herkent dat het gaat over goed en kwaad + liefde en geluk. En wat een topzangers....

Chauffeur Ronald staat ons buiten het theater al om de hoek op te wachten, nadat we supervlot de zaal verlaten hebben
Moe na een lange, zonnige dag met veel indrukken en ervaringen in het hoofd, rijden we om 22.45 u. weer naar het meeting point waar de gastgezinnen wachten. Slapen zal wel lukken zometeen.

Heerlijk om al die bekende koppies te zien! Maak er 'n mooie dag van met z;n allen, maar dat gaat vast lukken. :-)

Aletta Herder 2016-07-06 09:45:00

Wat goed om te lezen dat de eerste ervaringen positief zijn. Geniet van Londen en veel plezier bij de musical.

Ina Kamps 2016-07-06 10:45:11

Ontzettend leuk om dit zo te volgen. Veel plezier!

Joke Jansma 2016-07-06 12:22:06

Geniet ervan en Wietsma zeker op deze heugelijke dag

Nelleke van der Ploeg 2016-07-06 16:55:41

Wat ontzettend leuk om jullie reis zo te mogen volgen. Enjoy, dit zijn herinneringen die je hele leven terug komen....en London is prachtig! Mevrouw Wietsma, gefeliciteerd. Een bijzondere verjaardag zo!

Willy Lubach 2016-07-06 21:46:00

Prachtige foto's en de sfeer is prima zo te zien! Mevrouw Wietsma alsnog van harte gefeliciteerd. Ik ga er vanuit dat er in de bus nog even gezongen is......