Van Baarn naar Den Treek

Nederland, Soest

Zo het eerste ruime uur zit er op en ik ben bijna bij Amersfoort. Schaars schaduwplekje gevonden voor een korte stop. Zon schijnt onbarmhartig, maar gelukkig steekt er af en toe een koel briesje op.
Eerste stuk ging vanaf station door de banlieue van Baarn. Bekend terrein uit mijn tijd bij NijghVersluys. Wel behoorlijk opgeknapt. Daarna over asfalt en langs de spoorlijn richting Amersfoort. Na een paar kilometer een automobilist met lege accu op gang geduwd. Goede daad voor deze dag: check!
Zo weer verder, verheug me op het bos

En net als je denkt,ik zou wel wat lusten, doemt daar ineens een kabouterhut op 🤓🍛

Na een Barnevelder (pannenkoek met ham, champignons, kaas en ... Inderdaad ei) de rugzak weer opgehesen en verder voor het laatste deel. Rond drie uur aangekomen op NTKC-terrein Den Treek. Viel vandaag, ondanks de hitte alleszins mee. Zeker voor een ongetrainde man aan de verkeerde kant van de 50.

De tent staat, vader ligt. Zometeen maar eens op zoek naar de kampmeester voor de formaliteiten.

Heb je de kleurplaat wel netjes ingekleurd? Ziet er fijn uit. Lekker genieten lieffie

marmoolsadventures 2016-06-05 14:54:49

Kon de verleiding om te kleuren gelukkig weerstaan.

Betweenthewoidsandthewater 2016-06-05 16:47:06

Super leuk geschreven Ed! Enjoy!

Brit 2016-06-06 16:41:12

Zo Ed, Het eerst even stuk zit er op. We blijven je volgen, Groetjes van ons 3en