Laatste veslag

Spanje, Santiago de Compostela

Bas is vanmorgen vroeg naar het plein geweest ( nu het niet zo druk was) om nog foto's te nemen.

Proficiat Bas. Zo snel !!

tiny.op.reis 2016-06-26 15:33:12

Mooie foto's!

Conny 2016-06-26 15:44:18

Mooie foto, a geniet van je rust je gebt het verdiend

sjaak peeters 2016-06-26 15:44:49

Wat een mooien foto's zal zegen geniet er nog maar van

wilma 2016-06-26 15:59:39

Geweldige prestatie geleverd! Wij waren er ook ooit, maar dan met auto en caravan, dus dat telt niet mee. We hebben alle verslagen gevolgd. Tot binnenkort in Dongen! Groeten, Co Jonkman.

co jonkman 2016-06-26 16:43:45

Bas proficiat met het behalen van je uitdaging. TOPPIE dat is niet voor iedereen weg gelegd. Namens ons samen PROFICIAT Bas. Groeten ui,t Geertruidenberg.

Fam van Gils / Geertruidenberg 2016-06-26 16:54:02

Mooie foto's weer. Geweldig. Tot ziens in Dongen.

Piet en Anja Veeke 2016-06-26 20:31:39

Hallo Bas, Je kent me niet, maar ik heb je al die tijd op de voet gevolgd. Ik ben een nicht van Eva. Alle respect voor deze prestatie en grote bewondering dat je deze inspannende tocht in zo'n korte tijd hebt volbracht, ondanks alle obstakels en slecht of te warm weer. Ik zou het je niet nadoen! Ik wens je een paar mooie en rustige dagen daar in Compostella en een behouden thuiskomst (je zult de terugreis wel niet te voet gaan afleggen...). Hartelijke groet, Marianne

Marianne Plijnaar 2016-06-27 17:41:48

Ha die Bas, Ik zie nu pas de laatste foto's mooi hoor.Wat zul je vaak terugdenken aan deze mooie tocht. Nu maar fijn samen met Jozé van de vakantie genieten.

arie-en-bas.geniet 2016-07-08 12:51:01

Beste Bas, We hebben elkaar ontmoet ik de Abdij van Leffe, jij met Arie onderweg naar Santiago ik naar Rome. Jullie plan was om dit in één keer te gaan doen, proficiat dat je het gehaald en gedaan hebt, hoop dat je van deze reis hebt genoten.Jammer dat Arie moest afhaken, dit zal een teleurstelling voor jullie beiden zijn geweest. Ik heb, zoals gepland, Reims gehaald en hoop volgend jaar weer vanaf daar verder te gaan richting zuid frankrijk ( even vrije dagen sparen). Ik kijk met veel plezier terug op onze ontmoeting (zonder Leffe) en wens je/jullie het beste toe, vast weer onderweg naar ...... (Rome :-) )