Pink leopard ophalen.

Verenigd Koninkrijk, braemar

Vanochtend met vliegtuig van Schiphol naar Edinburgh gevlogen. Hierna door Edinburgh heen banjeren met onze zware rugzakken op naar de bus tijdens het festival van Edinburgh. Gelukkig bus snel gevonden en toen afwachten tot we er waren. Gelukkig hielp onze (iets chagrijnige) buschauffeur met omroepen van onze halte. Nog een klein stukje lopen we kwamen bij de auto ophaalplaats. Hier stond camper ons wachten. Een knalroze auto met luipaardvlekken en een interieur wat naar bubblegum rook. We moeten gelijk denken onze homovriend Rene van der Gijp. Hopekijk is deze camper ook zo standvastig als reneetje! Toen van uit Edinburgh naar Ballater gereden en hier onze overnachting gehouden.

Om mijn herinnering op te frissen had ik nog even naar de camper gekeken die jullie in Canada hadden. Veel gekker kan het toch niet worden dacht ik toen nog: dus toch wel. Je valt in ieder geval wel op in het soms misschien donkere landschap. Ik weiger om me er een voorstelling van te maken. Maar goed: als hij maar blijft rijden.