De muren staan overeind!

Nederland, Berkel en Rodenrijs

Na een aantal weken de stellages voor de muren hebben bewonderd en gefantaseerd over hoe (groot of klein?) ons huis eruit gaat zien was het deze week dan eindelijk zo ver.

Woensdag na het trainen nog even langs rijden met de automobiel om te kijken of er al iets was gebeurd, want tja bij de buren stonden de muren wel overeind.... En ja het was raak!
De muren van de gehele begane grond stonden overeind! Omdat we geen camera bij ons hadden, dit weekend maar weer terug om van deze gebeurtenis foto's te maken.

Ze zijn zelfs zover dat ze bij onze buren de voorbereidingen voor de eerste verdieping vloer aan het leggen zijn. Dus heel misschien ligt er volgende week ook wel de vloer bij ons erop!!

Kijk eens aan.. dat begint ergens op te lijken! leuk :D

Sanne 2011-02-13 18:03:49

Leuk. Zo krijg je inderdaad een idee hoe het er uit gaat zien omdat je het deurgat, het raamkozijn nu precies ziet. Nu maar hopen dat het goed "bouwweer" blijft zodat het verder lekker opschiet.

MenM 2011-02-13 21:25:05

Hoera!!! ik zie echt een huis. En dan doe ik het ook goed. Ik zie alles erop en eraan. Tot aan het bankstel en de plantjes in de tuin. Zoveel fantasie heb ik wel. Ga zo door jullie en zorg ervoor om voortaan altijd je fototoestel bij je te hebben, dan hoeven we niks te missen. td

Diny 2011-02-14 16:45:29

Wow, dat gaat ineens hard! Leuk zeg! Als aanvulling op td zie ik natuurlijk die gouden tuinkabouter staan ;-)