Reisverslag

Italië, Liguria

Dag 9: In de ochtend vertrokken we naar het station in Wenen, om 8:22 vertrokken we en om 17:13 kwamen we aan in Zagreb.
We verbleven in hotel Cassablanca.

Dag 10: Vandaag hebben we lekker ontbeten in ons hotel en vervolgens zijn we naar een museum geweest in het centrum van Zagreb het museum heet: Museum of broken relationships.
Daarna gingen we even een wandeling maken door de stad, ook hebben we een prachtig stenen beeldje gehaald van een souvenierswinkeltje.
Daarna zijn we terug gegaan naar ons hotel en hebben we gedineerd en geslapen.

Dag 11: In de ochtend hebben we weer lekker ontbeten, vandaag zijn we naar het Ravella drama theater geweest, het theater zag er erg mooi uit.
De personages waren niet zo erg goed maar het stuk zelf was wel goed, de achtergrond leek ook net echt, wij hebben voor deze bezienswaardigheid gekozen omdat we nog niet zo vaak in een theater zijn geweest en nog nooit in een theater in een buitenland.
Toen we klaar waren zijn we terug gegaan naar het hotel en hebben gedineerd, vervolgens gingen we nog even genieten van het uitzicht en daarna gingen we slapen.

Dag 12: Deze dag bleven we in het hotel want wij gingen de dag daarna naar gingen we naar het
Centrale Plein van Zagreb genaamd: Ban Jelačić Square, daarom moesten we onze energie sparen voor de volgende dag.
We hebben lekker ontbeten in ons hotel, we hebben spelletjes uit Nederland meegenomen zodat we ons niet zouden vervelen, ook hebben we een korte wandeling door de straatjes rondom het hotel, daarna gingen we dineren en slapen.

Dag 13: In de ochtend hebben we ons klaargemaakt voor de wandeling door het plein, ook hebben we een restaurant opgezocht om te eten, er waren daar veel restuarants met goede beoordelingen, uit eindelijk hebben we besloten om te kiezen voor Ritam Grada.
We hebben ontbeten in het hotel, daarna gingen we al naar het plein.
Het was erg druk, maar wel erg mooi.
Het restaurant was ook heel erg lekker, we hebben er gezellig gegeten en een leuke dag gehad.
Daarna gingen we terug naar ons hotel om te slapen.

Dag 14: Deze dag moesten we terug naar Nederland, we hebben een geweldige vakantie gehad en we raden deze landen aan andere mensen ook aan.
Eerst hebben we ontbeten en daarna gingen we de spullen in pakken om vervolgens naar het station te gaan.