Reisverslag

Oostenrijk, Wien

Dag 4: In de middag gingen we naar het busstation en vervolgens gingen we om 9:30 met de bus naar Wenen.
De reis duurde 16 uur en een kwartier.
We verbleven in hotel Austria Trend Astoria.
Dat is een vier sterren hotel, het was er erg mooi.
We hadden mooi uitzicht op de stad en er was veel te zien.
Die zelfde dag gingen wij naar Dierentuin Schönbrunn, het was er erg leuk.
Er waren veel dieren die je in Nederland niet kunt vinden en sommige dieren mocht je zelfs voeren.
In de Dierentuin hebben we een hapje gegeten en water hebben we uit het hotel meegenomen.
Daarna zijn we terug gegaan naar ons hotel en vervolgens hebben we gedineerd.

Dag 5: We hebben lekker ontbeten in ons hotel, daarna gingen wij wandelen in de tuinen van Wenen.
Die zelfde dag gingen we naar een amusementenpark genaamd Prater, het was op een loopafstand en het was er erg leuk we zijn in veel spannende attracties geweest.
Wij vinden het een mooi park omdat je echt kunt zien dat er thema's zijn.
In het pretpark hebben we lekker en goedkoop gegeten.
Daarna zijn we terug gegaan naar ons hotel en hebben we even gerust.
Ten slotte gingen we dineren, en slapen.

Dag 6: Vandaag gingen wij een leuke een leerzame fietstocht door Wenen doen, het was erg dichtbij en goedkoop wij hebben hiervoor gekozen omdat we nog niet zo veel wisten over dit land, door de fietstocht konden we gelijk alle leuke plekken in Wenen ien.
We hebben er ook veel van geleerd.
Daarna zijn we terug naar ons hotel gegaan om te eten.
Vervolgens gingen we slapen.

Dag 7: Vandaag gingen we naar een museum genaamd: Haus der Musik dat was een erg leuk museum dat over muziek ging, de mensen konden erg mooi muziek maken.
Het was het zeker waard.
Later gingen we terug naar ons hotel, we gingen een stadswandeling maken om te kijken naar gratis bezienswaardigheden zoals standbeelden.
Daarna gingen we naar het hotel om te eten en daarna te gaan slapen.

Dag 8: Dit was onze laatste dag in Oostenrijk, vandaag zijn wij naar een prachtig appartenmenten complex geweest genaamd: Het Hundertwasserhaus.
Het was er erg mooi, we zijn hier naar toe gegaan omdat we van anderen mensen hebben gehoord dat je er echt een keer naar toe moest gaan.
Het was een erg kleurrijk gebouw en het was het zeker waard!
Daarna zijn we naar ons hotel gegaan en hebben we gedineerd.
Ten slotte gingen we slapen.