Dag 7: Rapid City - Billings

Verenigde Staten, Billings

Vandaag gaan we op weg naar het land van de cowboys en doorkruisen we drie staten: South Dakota, Wyoming en Montana!! Op de route van Rapid City naar Billings ligt de Devils Tower, ongeveer twee uur rijden vanaf Rapid City. Dus die hebben we natuurlijk even aangedaan. We hadden geen zin om helemaal naar de Devils Tower te rijden dus hebben we op een afstandje wat foto's genomen.

Na dit bezoek was het nog ongeveer 4,5 uur rijden naar Billings, dus dat viel nog wel mee. Onderweg zijn we twee keer gestopt om even te tanken, want ook hier heb je hele stukken waar helemaal niets is dus moet je je benzine meter goed in de gaten houden;-) Bij de eerste stop zagen we trouwens nog een echte cowboy, met hoed, laarzen en sporen en al!!

Rond 16u kwamen we bij het hotel aan iets later dan verwacht omdat ik het verkeerde adres had ingevoerd:-) Het hotel is erg mooi en luxe, jammer dat we hier maar 1 nachtje blijven. Omdat we een week onderweg zijn hebben we hier mooi maar even een was gedaan, dus we ruiken weer heerlijk fris!! Verder hebben we hier niets uitgespookt, mag ook wel na een lange rit. En morgen staat de volgende lange rit op het programma: dan rijden we via de Beartooth Highway naar Yellowstone!