Turkije “Ten Oorlog” reis met Jean-Paul Peters van 3 t/m 10 mei.

België, Zele

Deze rondreis werd uitgewerkt door UG-Incentives & Group Travel samen met Jean-Paul Peters, die eveneens het inhoudelijke van de rondreis bedacht en de reis zal begeleiden. Inpakken en dus straks wegwezen. Zaterdag, morgenvroeg dus de wekdienst om 4 u en dan op weg naar Zaventem voor vertrek.

Wat het reisverslag betreft niet al te moeilijk maken dus. Gewoon een kopie van het reisprogramma van Jean Paul.

Alleen bij wijzigingen van het programma zoals volgorde ga ik proberen dit correct weer te geven door "copy paste" etc. En dan nog de foto's toevoegen, zo dat zou het moeten zijn.

Update en info:
Gebruikt is een Android smartphone (compact) en een Android 10.1" tablet (= handiger voor verslag en typen).

Om tijdens de vakantie het "gedoe" te beperken laat ik alle genomen foto's met de smartphone/tablet via de functie "automatic camera upload" met mijn "Dropbox" account synchroniseren eens we een internet verbinding hebben. Om deze map ook beschikbaar te hebben "offline" gebruik ik ook "Dropsync" app. Zodra alle foto’s beschikbaar zijn op de "Tablet" dan nog de geselecteerden uploaden naar "Pindat". Mulltiselectie en alle foto's in één ruk overbrengen naar de "Pindat" pagina lukt wel niet met de "Pindat" app. Met een Windows pc lukt dit wel zonder probleem. Dus dit moe(s)t toch beter en sneller kunnen.

Na contactname met "Ron" van "Pindat" heeft deze de tip gegeven om bijkomend "QuickPick" te installeren. "QuikPick" app kan je zo INSTELLEN dat deze de laatst gebruikte selectiepositie/ fotomap onthoud, en je kan ook de meest recente foto's bovenaan plaatsen in uw foto keuzeselectielijst. Geen multiselect maar dit werkt toch ook wel vrij vlot en snel.

We zijn tenslotte op reis en zo een verslag is ook wel iets dat wat tijd vraagt. En die tijd hebben we soms nodig om al eens een pintje nog te drinken samen, en niet om ons af te zonderen van de groep dus.