Surfers Paradise

Australië, Surfers Paradise

Na dus een kort uurtje met de bus zijn we savonds aangekomen in Surfers Paradise aan de Gold Coast. Helaas waren we net telaat voor inchecken bij ons hostel backpackers in paradise dus moesten we 1.5 uur wachten. Ik had het er nog met Gea over, hoeveel persoons doorn hebben we hier eigenlijk. Ja iets van 8 dachten we.. we kregen de sleutel en opende midden in de nacht de kamer waarop we allebei stonden te kijken what the fuck hoeveel stapelbedden hier, dus ik snel geteld. wojow 10 bedden betekend 20 persoons doorn ... Ohjeeej als dat maar wat nachtrust wordt. Na 3 nachten hebben we eigenlijk allebei goed geslapen alleen waren de keuken en douches wel een beetje smerig. Sochtends optijd wakker dus lekker de stad verkennen en ergens een koffie score waar ik me meteen liet verleiden door een overheerlijke taart. Surfers Paradise is een grote stad met aantal giga hoge gebouwen. De stad staat bekend om zijn mooie surf golven (maybe 1 van de beste in de wereld) op burleigh heights. Smiddags even wat eten en wie komen we weer tegen in ons Hostel, Nick!! Zit gewoon in hetzelfde hostel wat een fucking toeval haha. Tijdens de dagen in the gold coast is het wel veel bewolkt geweest met 1 a 2x een regen buitje. Gister ben ik naar de Nurimbin wildlife sanctuary Zoo geweest want Gea moest nog een aantal dingetjes regelen voor haar reis. Ik kan natuurlijk niet in australie zijn geweest zonder een kangaroe,crocodil,koala etc vastgehouden en gezien te hebben. I know het is een beetje valsspelen maar de meeste dieren liepen er vrij rond! Naah die croc heb ik maar niet vastgehouden... Damn dat beest was 5meter lang. Tijdens de show lieten ze zien hoe snel hij is en hoe ver die uit t water kan springen!!!! En jaa daar waren ze kangaroes. Lekker vrij rond aan het springen. Met een beetje voedsel had ik er zo een stuk of 4 gelokt die ik kon aaien en bekijken :) tevens hadden ze een traditionele aboriginal dans show die erg leuk was om te zien! Ik heb nog veeeeel meer gezien maar aangezien fotos meer zeggen dan woorden. see for yourself!

Idd Niels, wat een prachtige foto,s. Geweldig daar.