Stilte voor de storm

Verenigde Staten, Flower mound

Jooo guyss

Vandaag was een behoorlijk relaxt dagje, zoals de titel al aangeeft; stilte voor de storm want morgen is de 4th of July.
Toen ik uit bed kwam vanochtend was sandy bezig het ontbijt te maken, ik heb d'r geholpen en toen hebben sandy hannah en ik eerst ontbeten. (Het was eigenlijk middageten) We hadden kip met boontjes en mais en heeeerlijke ranch dressing. Na het ontbijt/middageten zijn we naar wallmart en Sam's gereden om boodschappen te doen. Echt huge winkels waar ze alles hebben, van kleding tot eten tot electronische apparaten. Bij wallmart hebben Hannah en ik even matching korte broeken gehaald voor morgen.
Toen we terug waren van wallmart hebben we lekker het in zwembad gelegen en het volleybal net opgehangen over het zwembad heen. Het 4th of July feestje is hier morgen dus iedereen komt hier heen.
Zoals ik al zei hebben we in het zwembad gelegen en geprobeerd te zonnebaden, ik heb daar echt totaal geen geduld voor maar ben al wel bruiner geworden geloof ik:)
Als avondeten hadden we spagettie met salade, echt heerlijk. Sandy was al naar haar werk om daar de heliumgasfles te gebruiken voor de ballonnen en toen hannah en ik het eten ophadden zijn ook wij naar de YMCA gereden waar Sandy werkt. We hadden in het kantoortje alle ballonnen met helium gevuld en er lint aan vastgemaakt. We hebben zelf ook nogal wat lol gehad met de helium toen we het inademde haha. Toen kwam de moeilijkste taak, alle ballonnen mee naar buiten en in de auto's die we mee hadden proppen. We hadden ongeveer 25 ballonnen geloof ik en we hebben ze allemaal in Hannah's auto weten te krijgen. (Er zijn er wel ongeveer 5 geknapt/weggevlogen). De ballonnen hangen nu heel leuk in de keuken aan het plafond:)
Op donderdagavond gaan ze hier standaard naar de Blue Goose. Dit is een soort café/restaurant waar je gezellig kunt zitten. Hier waren we ongeveer met 25 mensen denk ik en het was echt super gezellig. (Kuch drank kuch) (ja ik heb ook gehad, don't worry, ik ben niet in de gevangenis beland)
Na de Blue Goose gingen we opnieuw naar de wallmart maar dit keer voor drank voor morgen en voor opblaasdingen voor in het zwembad) Hannah besloot dat het wel grappig was om in een bak met allemaal grote ballen te springen en dat was het ook. Ik heb het gefilmd maar dat laat ik wel een andere keer zien.
Thuis gingen we cupcakes maken voor morgen (het was toen al half 12 maar we hebben morgen geen tijd meer dus whatever). De cakejes zijn heel goed gelukt.

Nu ga ik slapen want m'n wekker gaat om 8 uur voor de parade.
liefs Maud

Hey maud, volgens mij ben je al helemaal geamericaans of zoiets. Je hebt het wel naar je zin hé? Ga zo door en veel plezier. groetjes marian en de rest.

marian schoterman 2014-07-06 12:25:08

hoi maud wij kunnen nu ook je reisverslagen lezen.heel erg leuk en volgens mij heb je het erg naar je zin daar.gezellige weken daar nog.gr,loes,ton en chiel en kim